vineri, 27 iulie 2018

Plantatie paulownia 17 iunie 2018

  Din pacate nu am reusit sa   ajungem mai devreme la plantatie ca sa rupem lastarii cand erau mai micuti...

 Ne-am confruntat cu cateva probleme, desi nu a cazut grindina, a batut in schimb vantul foarte puternic si cativa copaci au fost indoiti, altii au fost rupti.


 Aici avem probleme pe tulpina, probabil pasarile sunt cauza.
 Probleme si cu furnicile...
 ...si cu omizile

Perioada mai- iunie nu a plouat si nici nu am avut posibilitatea sa-i udam...

2 comentarii:

  1. Cum se schimba de la luna la luna lucrurile (eu deja am citit articolul despre iulie :P).
    Nu -am mai vazut pe micuti de atata timp :((((. Sper in august sa ajung si sfarsit si eu acolo... sa le fac si poze ... ca de fiecare data ba a trebuit sa umplu sticlele cu apa si a trebuit sa plecam rapid, ba nu aveam telefonul la mine..
    Imi place mult sa citesc jurnalul paduricii voastre <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar sunt curioasa sa vad evolutia lor, cred ca arata foarte bine pentru ca a fost o luna ploioasa. Draga mea, sa-mi trimiti si mie linkul aici te rog, in caz ca pierd notificarea articolului. Ma bucur mult ca acest jurnal aduce bucurie cititorilor, voi incerca sa-l actualizez cel putin o data pe luna! :)

      Ștergere