duminică, 27 mai 2018

Plantatie paulownia 23 mai 2018

Dupa o luna jumatate de la taierea tehnica paulownia arata destul de bine tinand cont ca nu i-am udat...de plouat, a plouat de 2 ori si dupa cum v-am mai spus, fanul cosit il strangem in jurul copaceilor pentru a mentine umiditatea solului si pentru a impiedica balariile sa creasca in jurul lor. Permacultura! :)
Reamintesc faptul ca i-am taiat doar pe cei care nu au crescut mai mult de 2 m.

Chiar daca vantul i-a mai strambat, pentru noi nu-i o problema, ii iubim si ne mandrim cu ei asa cum sunt :)

2 comentarii:

  1. Ce frumosi sunt <3!!!
    Si eu abia astept sa treaca vremea teiului sa vad ce surpriza imi pregatesc voiniceii. Ultima data cand i-am vazut abia aveau frunzulite.... <3.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuzeeee!!! Abia acum am vazut comentariul, vechea problema cu notificarile! Ma bucur mult ca voiniceii sunt voiosi, peste vreo 3 ani o sa te relaxezi la umbra lor :)

      Ștergere