miercuri, 14 iunie 2017

Plantatia de paulownia

A trecut ceva vreme de cand nu am mai actualizat blogul, din pacate timpul zboara foarte repede si nu reusesc sa scriu atat de des precum mi-as dori eu!
Dupa cum stim cu totii, anul acesta am avut iarna in plina primavara asa ca si paulownia noastra a fost afectata ca de altfel toti pomii. In aprilie erau deja inmuguriti cand a venit zapada...


Ca masura de urgenta i-am taiat de jos, la aprox. 5 cm distanta de sol... si am asteptat sa vedem ce se intampla... din fericire au inmugurit iar, supravietuit deci zapezii cam 70%-80% restul i-am mai inlocuit pe parcurs.


Pentru a impiedica craparea pamantului si cresterea buruienilor am facut un test:


 am folosit folie neagra pe de o parte...

 iar de cealalta parte am pus fanul ramas in urma cositului.



Am folosit permacultura la plantatia de paulownia si suntem foarte multumiti de rezultat. In acest fel pamantul nu mai crapa, stratul de fan mentine umiditatea solului si in acelasi timp impiedica si aparitia buruienilor.


 Nu o sa va mintim sa va spunem ca e floare la ureche...nu, nu!!! E de munca! E nevoie de multa incredere, speranta, rabdare si evident, forta de munca!!! In cazul nostru, doar noi 2


 si o jumatate de om :)



Iata si un scurt filmulet. Vizionare placuta! Revenim! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu